FAQ

Generella Frågor

Hur kan jag kontrollera beställningsstatus?

Om du vill spåra statusen för din beställning, som var är din beställning, när du får din beställning, om din beställning har skickats ännu, besök Orderstatus.

Hur är omsättningsskatt och/eller moms betalas?

De produktpriser som du ser har redan sådana skatter och slutliga pris du betalar i kassan kommer att vara slutgiltigt. Notera: tänk på att vissa länder kan ta ut en importtullen skatt som du kan få betala, kontakta din lokala tullkontor för mer information. Besök gärna vår Tull och Importskatt för mer information.

Klänningen pris du skrev på fakturan är lägre än det faktiska priset, varför?

För att undvika tull skatt, skriver vi alltid ett lägre pris på fakturan så att paketet kan passera tullen utan extra. Annars, kunder måste betala en stor mängd importegenskatt.

Hur är vår butik skiljer sig från andra online klänning butiker?

Vår butik går rätt till källan för att köpa våra vackra klänningar. Klänningar vi säljer är av samma höga kvalitet som de designers som säljs i traditionella salonger och andra webbutiker. Även om vi inte säljer designer-märkta klänningar, du fortfarande få en vacker brudklänning, utan designern priset.

Varför min kundvagn rensas när du checkar ut?

Vår butik behöver din webbläsare för att aktivera cookies för att bearbeta vissa data till kundvagn system. Om du inte kan lägga till produkter till kundvagn eller produkter rensas när du checkar ut, kan det bero på att du har inaktiverat cookies. Så bara aktivera den och här är några tips om hur du aktiverar cookies.

Vad händer om jag skulle vilja göra några ändringar på klänningen, som att lägga banden eller ändra tillbaka stil? Behöver jag betala extra pengar?

Ja, kan du behöva betala extra om du behöver några ändringar på klänningen. Men inte alltid, så tveka inte att kontakta oss.

Jag behöver min beställning snarast! Har du den här klänningen i lager?

Tyvärr har vi skräddarsyr klänningar från order till order därför att vi inte har några klänningar i lager. Du kan välja ett tidigare leveransdatum på kassan om du behöver det snarast.

Jag gillar en klänning, har du några fler bilder på den? Kanske i olika färger?

Tyvärr har vi bara bilderna som visas på vår hemsida.

Frakt & Betalning

Där kan du skicka till?

Vi sänder över hela världen. Det kan finnas särskilda platser som vi kan kräva ytterligare information att skickas till, men om en sådan sällsynt händelse skulle inträffa, kommer vi att komma i kontakt med dig snart.

Hur mycket kommer fraktkostnaden?

Frakten varierar från land till land. Det beror också på vikten av de objekt som du beställer. Du kan placera en test för att kontrollera sändningsavgiften.

Hur lång är leveranstiden?

Kundanpassade produkter: Standard mottagande tid (Räkna från den dag då du betalar med framgång) = behandlingstid (ca 12-15 dagar) + leveranstid (cirka 3-8 dagar).
Produkter i lager: Standard mottagande tid (Räkna från den dag då du betalar med framgång) = behandlingstid (ca 3-8 dagar) + leveranstid (cirka 3-8 dagar).
Om du behöver dina produkter snabbt, välj en tidigare ankomstdatum till kassan

Vilka betalningsmetoder du accepterar för närvarande?

Vi accepterar för närvarande betalning via kreditkort, betalkort, Paypal, Western Union eller banköverföring. Om betalningen inte visas i kassan, vänligen kontakta oss.

Varför min betalning misslyckas och hur man kan lösa?

Om du väljer 3D betalning med kreditkort, besök hur du aktiverar din auth kod när du betalar beställningen.

Färg

Jag gillar en klänning, men inte dess färg. Kan jag välja en annan färg som inte visas på produktsidan?

Du kan välja en färg från färgkartan, eller du berätta den färg du vill när du lägger ordern, skriver färgen och andra önskemål i "Notera" fältet.

Andra klänning färg svar

Klänningarna är anpassade efter vår färgkarta.
- På grund av belysning, inställningar datorskärm, tyget och kameran färgerna på produktsidan kan skilja sig från färgen på själva produkten, är det oundvikligt;
- Om produkten kommer i en helt annan färg än annonseras på produktsidan, ta omedelbart foton och kontakta oss.

Storlek

Är din storlek diagram baserat på UK eller USA standard? Hur är bättre att beställa rätt storlek?

Vår storlekstabell är gjord på vår egen, som skiljer sig från UK och USA storlek. Du måste kontrollera vår storlek diagram för att välja rätt storlek. Du kan också hänvisa till vår mätning guide för att se hur man kan få professionell mätning. Om du har frågor om storleken, föreslår vi starkt att du väljer den anpassade storleken. Vänligen få professionella mätningar först och fyll i exakta mått när du gör en beställning.

Vad händer om jag vill klänningen kortare? Vilka mätningar ska jag ge i den anpassade order fält?

Du kan ge oss en mindre "ihåligt att klä hemline" storlek. Vänligen mäta dig noggrant och välj en storlek som passar dig mest. Vi föreslår också att du berättar att du behöver klänningen kortare i "Notera" kolumnen på produktsidan. Då kommer vi att veta.

Om jag kunde få klänningen att passa med att vara gravid?

Ja, men det föreslås att du berätta din kroppsstorlek ungefär en månad före bröllopet. Vi kan göra klänningen passar din kropp.

Kan jag ändra storlek och färg för mina klänningar efter betalning?

Vi kan ändra storlek och färg för dig, men du kan behöva kontakta oss inom 12 timmar efter att du slutför betalningen. Om enligt sömnad, kan du inte ändra något mer.

Retur & Återbäring

Vad är din Återgång Politik?

Kunderna behöver kontakta vår kundtjänst för att inleda återvändandeprocessen inom 7 dagar på häleri dina objekt. Om produkten anländer i en defekt sätt, felaktig skeppas eller färg fel, är du kvalificerad att få en full återbetalning. Men om objektet är inte felaktig eller det görs i enlighet med den storlek du beställt men inte passar, observera att vi inte kommer att acceptera din tillbaka objektet. Hur som helst kunder bär frakten av avkastningen. För detaljerad politik för återvändande, klicka här.

Om jag beställer den här klänningen i en standardstorlek, kan jag tillbaka den om den inte passar eller om jag bara inte gillar det?

Om vi skickar fel eller oöverträffad klänning, kommer vi att ta allt ansvar och ger dig en topp lösning på ditt bästa tillfredsställelse. Vi är rädda att avkastningen utan anledning är inte acceptabelt. Så snälla mäta din kropp just i överensstämmer med vår hemsida storlekstabell. Varje klänning du beställer kommer att göras från grunden helt enligt dina specifikationer. Våra skräddare kommer att göra den perfekta klänningen för dig.

Förändringar

Kan jag ändra färg eller andra detaljer för en klänning?

Vänligen kontakta vår kundtjänst för denna undersökning, kan många klänningar ändras till en viss utsträckning, medan andra inte är tillgängliga.

Jag vill ha några fler ändringar i min klänning.

Vi tillåter våra kunder att göra ändringar i viss utsträckning. Om du har speciella önskemål eller frågor om ändringar, vänligen kontakta våra kundrepresentanter, kommer de att kunna berätta för dig detaljer på varje produkt.

Mer specifika mätningar

Du är mer än välkommen att lägga till mer specifika mätningar i "Notera" fältet när du beställer din klänning, kommer detta att garantera bästa möjliga passning.

Kvalitetsgaranti

Vilken typ av garanti eller garanti erbjuder ni på era produkter?

Vi säljer produkter som vi anser vara av hög kvalitet och tillförlitlighet. Innan du skickar varje klänning till kunder, kommer vår kontroll personal kvalitet göra detaljerad kontroll för att säkerställa en hög kvalitet och aldrig med flit skicka ut skadade eller felaktiga.

Vissa klänningar är på ett mycket lågt pris, kan du garantera kvaliteten?

Vi har våra egna fabriker, där våra skräddare gör din klänningar. Det finns inga mellanhänder efteråt, du köper den från oss, vi gör om för dig, vi skickar det till dig. Strikt kontroll av tillverkningsprocessen säkerställer att våra klänningar är tillverkade med hög kvalitet.

Har kvalitets skiljer mellan normala och express beställer?

Nej, har leveranstiden ingen effekt på kvaliteten på din beställning. Men vi rekommenderar dig att köpa tidigare så att du kan få tillräckligt med tid att prova och göra ändringar.

Klänning Underhåll

Hur underhåller jag min klänning?

- Klänning underhåll skiljer sig från klänning att klä materialet, bifogade pärlor, små knappar, etc. Du bör behålla den enligt denna
- Våtrengöring är ett bra sätt för bröllopsklänningar, eftersom vissa små bilagor och dekorationer på klänning kan inte motstå kemisk kemtvätt
- Efter tvätt, låt den torka ordentligt och förvara din klänning på en sval och torr plats
- inte hänga upp bröllopsklänningar

Dragkedjan är svårt att zip upp. Vad kan jag göra?

De dragkedjor vi använt är från YKK, de är utmärkt men ibland behöver lite hjälp för att vara felfri. Försök att använda hårda tvål eller något annat smörjmedel som kan passa detta behov. Använd inte olja eller andra fettinnehållande material, kan de lämna fläckar på din klänning.

Varför Handla på QueenBelle.no
Var dig själv! Var annorlunda
QueenaBelle är en pålitlig online köpcentrum och din personliga garderob som specialiserat sig på att göra över klänningar, dräkter och plagg i olika tillfällen. Med fantastisk skräddarsydd tjänst för att skräddarsy klänning, till kostymer från en rad fantastiska möjligheter att skapa något helt unikt. Handgjorda till din exakta mätningar kroppsform och sändas över hela världen.
Bekvämt Shoppingupplevelse
En logisk och humaniserad ram shoppa är väl utformad för din lätt objekt söka; gå att placera beställning och betalning remittering, även om du är först på QueenaBelle.
Alltid Konkurrenskraftigt Pris
Vi har fortsatt att samarbeta med tillverkare som erbjuder produkter av högsta kvalitet och sälja QueenBelle varor till en rimlig vinst. Vi dedicerar till lågt pris erbjudande och varje rörelse av dina varor behandling för att vara extremt försiktig och sträva efter en tillfredsställelse 100% i alla aspekter.
Globala Sjöfarten
En säker logistiktjänster är väl etablerad tråg ut år införliva med och berömda internationella kurirer. Alla QueenBelle tyger kan nås till 170 länder över hela världen i en exakt tidsram plus konkurrens leverans biljettpris.
Vänlig Kundservice
Håll dig till "kunden främst" och göra livet enklare för din shopping upplevelse, vänlig kundsupport och en effektivt snabbt reagera på någon av dina frågor inrättas för att uppnå en nöjd kund. Easy återvändandepolitik är alltid tillgänglig.
Bli överraskad!
Du kommer att vara ofta inbjuden att ansluta sig till vår nättjänst sociala och plats reklamverksamhet för att få mer oväntad överraskning, det är inte enbart ett rabatterbjudande.
Följ oss på: